h1

Koppelot haastattelijoina ja kuvaajina

helmikuu 6, 2015

Koppelot haastattelivat viime viikolla draama- ja ilmaisutaito-opettajaamme, Eve Ristoa. Kysymykset laadittiin yhdessä luokan kanssa ja haastattelijoina toimivat Mika ja Clarisse, valokuvaajana Alexandre ja videokuvaajana Emma. Haastattelun kirjoittivat puhtaaksi videonauhalta Sara, Lola ja Alexis opettajan avustuksella.

DSCN0799

Kuka olet ?
Mä olen Eve, 25 vuotta.
Missä asut?
Mä asun tääl Pariisissa.
Oletko asunut Suomessa?
Olen asunut tosi pitkään Suomessa. Mä synnyin Suomessa ja mä asuin siellä varmaan… noh, noin kakskytvuotiaaks asti. Aika pitkään asuin siellä.
Opiskeletko näyttelemistä?
Mä oon opiskellu näyttelemistä, et mä oon jo päässy koulun loppuun, mä käyn silloin tällöin sitten tunneilla jos tarvii harjotella tai kysyy neuvoo opettajilta tai jotain.
Tykkäätkö opettaa lapsia?
Tykkään. Paljon.
Mistä tykkäät?
Mistä mä tykkään? No, kyl mä tykkään näyttelemisestä ja teatterista ja taiteesta ja syömisestä. Syömisestä varsinkin.
Onko sinulla lemmikkiä?
Ei oo, mullon ollu koirii, mä haluaisin hirveesti, mutta mullon niin pieni asunto ja silleen en mä halua ottaa sinne koiraa se olis vaan yksin koko ajan.
Onko sinulla iPad?
Mull on iPad, joo. Mä käytän sitä aika paljon töiden tekemiseen ja leffojen kattomiseen.
Tykkäätkö Suomesta?
Tykkään, tosi paljon.
Mitä haluat tehdä?
No, teatteria.
Tuntuuko kivalta käydä Suomi-koulussa?
Tuntuu kivalta käydä Suomi-koulussa! Teitä on kiva nähdä.

Eve Risto on Pariisissa kouluttautunut 25-vuotias suomalainen näyttelijä. Hän on näytellyt pääasiallisesti teatterissa ja lyhytelokuvissa.

Eve Risto on Pariisissa kouluttautunut 25-vuotias suomalainen näyttelijä. Hän on näytellyt pääasiallisesti teatterissa ja lyhytelokuvissa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s